Els joves prenen la iniciativa. El pròxim dia 4 de setembre Inca acollirà el primer Aplec Jove de Mallorca.
Tal com han avançat els organitzadors aquest dissabte a través d'una piulada a Twitter, la trobada inclourà xerrades, dinar popular, una taula rodona, dinàmiques i moltes activitats més.
El cartell encara no és definitiu i els organitzadors aniran informant dels diferents actes. Estau ben atents. La inscripció és gratuïta i es pot fer a través del seu Twitter. No badeu que les inscripcions són limitades.
4/09/21
— Aplec Jove (@aplec_jove) August 7, 2021
D'aquí poc menys d'un mes Inca acollirà el primer Aplec Jove. Hi haurà xerrades, dinar popular, una taula rodona, dinàmiques i molt més
La inscripció és gratuïta. No badeu que són limitades! https://t.co/IrJqcgbtti#SomAplec #AplecJove2021 pic.twitter.com/1SrgTIc2I4