La Fiscalia demana un any i nou mesos de presó i multa d'1,1 milions per a l'exconseller Delgado
La Fiscalia demana un any i nou mesos de presó i multa d'1,1 milions d'euros per a l'exconseller de Turisme i Esports del Govern Bauzá, Carlos Delgado, per presumptes delictes de prevaricació i tràfic d'influències en el conegut com a 'cas Calanova' .
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Els feixistes reaccionen histèrics contra Toni Nadal: «A Mallorca no parlam català, parlam mallorquí i espanyol»
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No va ser aquest Zaplana que digué, en el seu dia, que es dedicava a la política per a fer-se ric. Està enregistrat a la hemeroteca. Més clar i més directe ja no es pot dir. Però els tribuneros del martell amb ulleres de sol no veuran res punible, és el més normal que passi.
És tan habitual que els del PP estiguin en casos de corrupció, que ja no sorprén a ningú. Deu esser consustancial i quasi genéticament a molts dels seus militants. Ara el Zaplana
Li quedarà sempre la seva imatge amb els collons de cèrvol pel cap! Per la seva testa, vull ldir. Que també en té més avall.
Jamás un municipio tan, tan mallorquín como Calvià, parió un alcalde tan miserable como Delgado. Ojalá hubiera aprendido de Nájera; entregada, próxima, limpia. A la cárcel con él ya!
Sense el PP els jutjats (per casos de corrupció) gairabé tancarien. Ara també el Zaplana i Andorra. No té aturall.
Sempre menys de dos anys i així no han de complir presó. Que benevolent és la justícia amb els corruptes.
Ara veurem el que li queda.