Concentració a Eivissa de rebuig a l'empresonament de Hasél
Més de 50 persones, la majoria joves, s'han concentrat en el passeig Vara de Rei d'Eivissa en protesta per l'empresonament del raper Pablo Hasél, en un acte que ha transcorregut sense incidents i sota vigilància policial.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Vist l'èxit front a la Polícia que no ha identificat a ningú ni intimitat amb una forta sanció als manifestants Potser el futur de les mobilitzacions de protesta contra els abusos de l'estat, hagin de ser petites concentracions.