La policia dissol una festa de Cap d'Any a Palma i dotze a Eivissa
La Policia espanyola ha dissolt, a la 1.45 hores, aquesta matinada una concentració de persones que estaven celebrant l'Any Nou al carrer en el barri palmesà del Camp Redó.
Es varen identificar nou persones i la resta es varen dispersar. Aquests nou ciutadans han estat proposats per a sanció. Aquest ha estat l'únic incident destacat a Mallorca durant la nit de Cap d'Any.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Els feixistes reaccionen histèrics contra Toni Nadal: «A Mallorca no parlam català, parlam mallorquí i espanyol»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Els que són insolidaris, haurien d´empeltar-se de coronavirus i posar-se a la cua per tenir lloc als hospitals. Si l´agafen, ben agafat serà.