Les Balears també demanen entrar en el decret d'estat d'alarma que preveu aplicar el Govern espanyol
Les Balears també demanen entrar en el decret d'estat d'alarma que preveu aplicar el Govern espanyol per lluitar contra la pandèmia. | dBalears/Arxiu
Palma24/10/20 20:44
El Govern de les Illes Balears ha sol·licitat aquest dissabte horabaixa al Ministeri de Sanitat l'entrada de la comunitat en el nou decret d'estat d'alarma, una eina constitucional que permetria a l'administració «imposar restriccions excepcionals addicionals per frenar la propagació de la Covid-19».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.