Continuen les provocacions feixistes a Manacor
Continuen les provocacions feixistes pels carrers de Manacor. Aquests dies a vegades un individu, a vegades dos, es passegen amb una moto tipus quad amb una bandera espanyola monàrquica i una amb l'escut franquista.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Els feixistes reaccionen histèrics contra Toni Nadal: «A Mallorca no parlam català, parlam mallorquí i espanyol»
11 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Resposta, amb interrogant: Aplaudir???
Volia dir Tiá i no Macías.
Macías. Veig que dónes molta importancia an es de sa furgoneta. De moment, només has insultar tu.
Per a nosaltres aquestes provocacions són molt útils: ens recorden qui som nosaltres i qui són ells. Aquests miserables fan bullir l'olla, i això és bo per a nosaltres.
La provocació, no ve dels infeliços ignorants que onegen i llueixen banderes pensant que així poden prevenir ò espantar els mals que els afecten. La provocació es de qui ha de vetlar pels drets democràtics, el dret a la dignitat i a la memòria de la gent que va patir la repressió de la dictadura i no ho fan. La Guardia Civil, Policia Nacional i Delegació del Govern Espanyol, que te les competències d'ordre públic, son els provocadors per mirar cap un altre costat.
Aquesta gent -per dir-ho d'alguna manera- no pertany a cap partit polític, ni tan sols coneixen el significat de la paraula democràcia. Només volen crear el mal. Com se sol dir... són pitjors que la tinya! #SomiSerem
El que mostren és la seva incultura democràtica castellana-espanyolista. Imperialisme colonial anacrònic. Aviat els Països Catalans serem lliures de tota aquesta púrria.
EÑA vol que Cat continuï amb ells i a canvi ens ofereixen: Corrupció Neoliberalisme Dreta/extrema dreta Calalanofòbia Espoli fiscal Pagar els excessos i el deute públic d'EÑA Represió lingüistica Maltracte econòmic Monarquia Doncs sí, que tenim unes ganes boiges de seguir junts amb ells, vaja...
Aquesta gent -per dir-ho d'alguna manera- no pertany a cap partit polític, ni tan sols coneixen el significat de la paraula democràcia. Només volen crear el mal. Com se sol dir... són pitjors que la tinya! #SomiSerem
A la pregunta: I la policia espanyola, què fa?... La resposta es: Sa policia espanyola no farà re de res... i tots sabem perquè.