El Consell i el Reial Mallorca s'uneixen per a la promoció turística de l'illa
El Consell de Mallorca i el Mallorca s'han unit en un acord per a la promoció turística de l'illa que inclou la inserció del logo promocional de Mallorca en l'estadi, que durant dotze mesos es dirà Visit Mallorca Estadi. La presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, ha anunciat l'acord amb el director financer del RCD, Alfonso Díaz, i el batle de Palma, José Hila.
Amb el canvi de nom de l'estadi, han assenyalat des de la institució insular, s'aprofita la difusió que a partir d'ara tendran els partits de l'equip mallorquí, especialment tenint en compte la seva difusió audiovisual i l'impacte mediàtic tant a nivell espanyol com internacional.
Cladera ha remarcat la importància de la col·laboració publico-privada per a sumar «esforços i defensar la reactivació econòmica de l'illa, de l'economia i de la societat després de la pandèmia». En aquest sentit, ha subratllat també que s'uneixen esport d'elit i els seus valors i promoció turística, dos ingredients amb molta potència.
La presidenta de la institució insular ha recordat que en el pla 'Mallorca Reacciona' la promoció turística és clau i que precisament amb aquesta col·laboració s'aprofita la projecció internacional de l'estadi per a promocionar el turisme, font principal de la reactivació.
El nom Visit Mallorca Estadi es vincula a la web www.visitmallorca.com, actualment propietat de la Federació Hotelera de Mallorca (FEHM), que per la seva part cedirà temporalment el trànsit que rebi aquesta pàgina perquè es derivi al portal oficial de promoció de Mallorca (www.mallorca.es), gestionada pel Departament de Turisme i Esports.
Segons han assenyalat, tota aquesta actuació estarà també alineada amb la de xarxes socials promocionals del Consell, @MallorcaTourism, amb l'objectiu de proporcionar una informació unificada i coordinada als països emissors. També, han afegit, es recopilaran el màxim de dades i informació sobre les sol·licituds, necessitats, preferències i inquietuds dels clients de la marca Mallorca.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Consell de Mallorca, Real Mallorca (Privat) i hotelers. Quina por fa tot això.
Esports, sí. Sanitat, no! No seria bo que qualcú fes una campanya per informar sobre les condicions i retalladles a la sanitat i sobre la seguretat i pandèmia? Un país que prioritza els diners sobre la salut? Qui s´hi anima? Seria la manera de fer tocar de peus a terra tots els especuladors i amb fam de doblers, perquè ningú no vendría!