UGT exigeix a Educació que indiqui «immediatament» la data de les oposicions
El sector de l'ensenyament de la Federació de treballadors dels Serveis Públics de les Balears d'UGT ha exigit a la Conselleria d'Educació que indiqui de manera «immediata» la data de les oposicions docents previstes a les Illes per a juny de 2020.
Segons han informat aquest dimarts, després que dissabte passat la Conselleria publiqués en el Butlletí Oficial de les Balears (BOIB) la suspensió dels terminis per a presentar-se a les oposicions de 2020, s'entén que les oposicions no podran celebrar-se al juny.
Per aquest motiu, ha reclamat que la Conselleria convoqui la Mesa Sectorial d'Educació per a negociar nous terminis i procediments «amb la major celeritat possible». En aquesta mateixa línia s'han pronunciat també els sindicats CCOO i STEI.
Des d'UGT han recordat que ja va expressar divendres passat que vetllaria perquè es respectaven el compromís adoptat entre Govern i Sindicats amb la finalitat de disminuir la taxa de temporalitat i que de les 1.144 places convocades a les Balears per a 2020, no es perdés ni una sola, acumulant-se per a futures ofertes.
Així mateix, ha manifestat que la seva preocupació és que s'arbitrin totes les garanties jurídiques perquè no se celebrin oposicions fins que es garanteixi la «suficient» seguretat jurídica i la salut dels tribunals i opositors.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.