La UIB reconeix Oriol Bonnín doctor honoris causa
Oriol Bonnín s'ha convertit aquest dijous en doctor honoris causa de la Universitat de les Illes Balears (UIB) després de la celebració de la seva investidura en les instal·lacions de la UIB. Segons han informat des del Govern, la presidenta de Balears, Francina Armengol, ha assistit a l'acte d'investidura del doctor Bonnín.
Així, després de ser rebuda pel rector de la UIB, Llorenç Huguet, la presidenta s'ha dirigit «en processó acadèmica» a la sala d'actes, on ha tengut lloc la cerimònia i la lectura de la lliçó magistral per part del nou doctor honoris causa. També han assistit a la cerimònia el conseller d'Educació, Universitat i Recerca, Martí March, i la consellera de Salut i Consum, Patricia Gómez.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I encara hi ha n´Huguet? Que no hi ha ningú més?