El servei telefònic de la Tresoreria de la Seguretat Social d'Inca discrimina els que demanen ser atesos en català
31/05/19 23:17
El servei telefònic de la Tresoreria General de la Seguretat Social d'Inca discrimina els contribuents que volen ser atesos en català.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- La Universitat Catalana d’Estiu celebra la 57a edició amb una destacada participació mallorquina
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tampoc no em van atendre en català quan hi vaig anar en persona. Hi havia una funcionària poc servicial i morta d'oi, que nomes li faltava dir "Háblame en Cristiano". I que consti que després a l'oficina de Ciutat tot va ser diferent, molt amables i resolutius.
Intolerància Suprema. Cabdillisme Superlatiu. Indefensió Aplastant...Fins quan??
en NEGUERUELA,ho arreglará en 2 minuts¡¡¡
Hem de insistir, en tenim tot el dret. Denunciem totes aquestes discriminacions. I, el govern ja és ben hora que s'hi posi.
La democràcia encara no ha arribat a certes empreses de l´IBEX 45. Están ancorades en el passat del Cid i doña Urraca. Ecs quin fàstic !
-Més del mateix, es una llarga batalla que no s´acaba mai.
Provau de telefonar al 971 58 01 44, que és el telèfon de la Seguretat Social de Felanitx, i comprovareu com el contestador automàtic d'aquesta oficina ni tan sols et dona l'opció de triar el català.