UOB acusa Company de voler tornar a la persecució «inquisitorial» de Bauzà contra els docents
La Sectorial d'Ensenyament de UOB ha criticat les declaracions fetes pel president del PP, Gabril Company, aquest passat dilluns al programa 'Els Dematins d'IB3'. Des de UOB han recalcat les paraules que utilitzà Company en la seva intervenció com ara: «aturar», «frenar» o «corregir» els docents que segons ell «avantposen la seva ideologia a l'ensenyament», «adoctrinen» i «contaminen».
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Molt bona marbosch. Sobren més comentaris, peró voldría afegir la" informació" gràcies als petits diaris digitals, (com d.balears) avui día no poden controlar l'ignorància, com feien abans. I la nova tegnología ens permet llegir tant com volgueu, Público, el diario.es, ara balears, vilaweb, república, infolibre, etc.etc. i poder contrastar "la caverna mediatica" que no vull ni anomenar. Salut i República Països Catalans.
El seu admirat Caudillo va perseguir els mestres amb tanta crueltat que per poder tornar obrir les escoles hi enviaren molts militars, especialment alfereç. La dreta sempre ha tengut por de les escoles, perquè la gent que sap i coneix es qüestiona les coses, raona, i això no els agrada: volem gent submisa, obeient i com sempre et deien, "no et fiquis en política", que podrien haver acabat amb: "que ja m'hi ficaré jo per aprofitar-me de la teva ignorància".