Serveis Ferroviaris inclourà el Much entre les festes amb servei especial de trens
Serveis Ferroviaris de Mallorca (SFM) inclourà el pròxim any la festa del Much de Sineu entre les festes que tenen un servei especial de tren, com el Dijous Bo o la Vermada de Binissalem.
Així ho ha anunciat la Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat després que dilluns passat es registrés una massiva afluència de passatgers al tren, superant «les previsions de SFM». Igualment, des de la Conselleria han detallat que durant l’horabaixa s’afegiren dos vagons suplementaris per poder assumir l'afluència de viatgers cap a i des de Sineu.
Encara així, «no fou suficient» i, per això, SFM ha lamentat «les incomoditats que això va provocar als usuaris, igual que el retard en l'arribada de l'autobús que havia de cobrir l'últim viatge fins a Inca o fins a Manacor».
D'altra banda, han defensat que el fet que la festa del Much es realitzi en dia laborable i no en cap de setmana «no ha permès que els usuaris s'hagin pogut beneficiar dels horaris nocturns que s'han posst en marxa aquest estiu».
D'aquesta manera, de cara a l'any que ve, es consensuaran amb l'Ajuntament horaris i freqüències per facilitar l'accés al poble amb motiu de la festa del Much. A més, el Govern ha recordat que l'any que ve el tren ja estarà totalment electrificat en tot el seu recorregut i no es produiran interferències en el servei amb motiu de les obres i, per tant, no hi haurà necessitat de fer l'últim trajecte en bus.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Clam davant del Parlament contra la llei macrourbanitzadora de PP-Vox: «No és un govern, és una promotora»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.