nubes dispersas
  • Màx: 18°
  • Mín: 11°
17°

'Val més un bon reclam que mil queixes volant', nova campanya de Consum

dav

La Direcció General de Consum ha aprofitat que aquest dijous, 15 de març, es commemora el Dia Mundial de les Persones Consumidores, per presentar la campanya 'Val més un bon reclam que mil queixes volant', amb la qual es vol conscienciar la població sobre els drets dels consumidors i la importància de posar reclamacions, així com donar a conèixer el sistema telemàtic que s’ha posat en marxa per reclamar de manera senzilla des de qualsevol ordinador.

Per a la campanya, s’han editat 10.000 fullets i 3.000 punts de llibre que expliquen com reclamar per Internet a través de passes senzilles, i 2.500 imants que animen a reclamar amb la idea que cada reclamació individual té una repercussió col·lectiva. També s’ha elaborat un vídeo i altre material audiovisual que es difondrà a través de les xarxes socials.

Durant la visita a l’envelat divulgatiu instal·lat a la plaça Major de Palma, la consellera de Salut, Patricia Gómez, i el director general de Consum, Xisco Dalmau, han insistit que les reclamacions són importants ja que contribueixen a lluitar contra les pràctiques abusives i deslleials. Segons han explicat, ofereixen informació molt valuosa sobre el grau de respecte o vulneració dels drets dels consumidors en diferents sectors. «Si es reben moltes reclamacions d’una empresa o d’un sector en concret, l’Administració pot detectar el problema i actuar-hi», ha dit la consellera.

La gent que estigui interessada a conèixer més bé els drets dels consumidors es pot acostar aquest dijous de les 10.00 h a les 18.00 h, a la plaça Major de Palma.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.