Multen la directora d'Igualtat per haver denunciat un cas de violència masclista
Podem ha manifestat aquest dijous el seu suport a la directora d'Igualtat del Consell, Nina Parrón, i ha dit que no entén «que es jutgi a qui defensa la igualtat i intenta sensibilitzar a la societat davant els diferents models de violència masclista».
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Un crim passional, si la víctima és una dona, és un assassinat masclista. Aquest Skibinsky també és un declarat enemic de la llengua catalana. Normalment aquestes característiques solen anar plegades.