El degà de la UIB, Miquel Deyá, requisa una estelada durant l'acte a favor de la democràcia
El degà de la Facultat de Filosifia i Lletres de la Universitat de les Illes Balears, Miquel José Deyá, ha requisat, després de l'acte que s'ha duit a terme aquest divendres migdia a la UIB, una estelada. Qui fou el director general d'Universitats durant el Govern de José Ramón Bauzá ha irromput al claustre de la Facultat de Filosofia i Lletres per a retirar la bandera de l'estàtua de Nuredduna i un cartell amb la frase «Urna grande y libre» sota l'amenaça de desallotjar i tancar el claustre; els estudiants han respost unànimement amb el cant de l'Estaca. No és la primera vegada, emperò, que el degà suscita aquest tipus de disputes; aquest mateix dijous ja retirà una estelada que es trobava en la mateixa estàtua al·legant que no es poden exhibir símbols al claustre. Igualment, el passat mes de juny el degà provocà les critiques d'una gran part de la comunitat universitària afegit un text d'exaltació franquista a les proves de la selectivitat.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Vergonya és que un mallorquí dugui aquesta bandera i doble vergonya és que ho faci a sa nostra terra.
El millor professor que vaig tenir a la Uib.
Les Terres Catalanes eliminarem als franquistes siguin de on siguin.PP corrupte com el PSOE. Fore franquisme del Paisos Catalans
Deixau de fer demagògia questionant la excel.lent labor professional del Dr. DEyà. Tant de bo que a la UIB n'hi hagués molt més com ell, consagrats a la docència i a la recerca, i no a manipular alumnes i passar hores i hores al bar.
Quin ridícul! I encara hem d'aguantar del "rompe" de torn, que a la UIB adoctrinen en el catalanisme als alumnes, a totes les facultats: desde la de Filosofia fíns a la de Medicina, passant per la d'Informàtica.