Denuncien que el jutge que fa mantenir la Feixina és nét d'un jutge franquista
Arran de la notícia presentada pel Jutjat Contenciós Administratiu número 2 que ha decidit rebutjar el recurs presentat per l'Ajuntament de Palma i mantenir, així, les mesures cautelars que impedeixen continuar per via d'urgència l'expedient de demolició del monument de la Feixina, l'Assemblea Sobiranista ha denunciat a través de les xarxes socials que el jutge que impedeix tombar el monòlit de la Feixina i rescatar el túnel de Sóller és «nét d'un jutge franquista i nebot de l'exministra Margarita Mariscal, durant el Govern de José María Aznar».
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
15 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I d'on us heu tret que Francesc de B. Moll era franquista? Supòs que si fos viu us respondria molt contundentment!
@ Bernat, és veritat. No sé per què alguns s'enfaden quan es recorda que el president de l'ASM era un alt càrrec de Falange i den Bauzá. Del seu padrí no en sabem res ni crec que sigui significatiu.
Que se´n dugui el monolit a ca seva. Li regalam....
Em sembla miserable, aquest tipus de notícies incloent l'esquela i el remarc del nom de l'al·ludit, sobretot per al jutge i la seva família. Fomenta l'odi en una societat massa crispada per la nefasta casta política i els seus seguidors.
O sigui que aquest senyor que impedeix tomar el monòlit feixista és nét de jutge franquista i nebot de ministra de justícia d'Aznar, i el gran problema és que qualcú ho exposa tot junt, i atenció, només aportant dades i sense extreure conclusions ni acusar-lo de res! Ja diuen que qui té la coa de palla aviat se li encén!
Jo conec molte de gent que va morir defensant la segona republica i l'estat legítim, i no te monuments ni nom de carrer, ni tan sols té tomba, per record dels familiars, a L.M. els franquistas i els fatxas,que encara avui volen imposar com en el passat.Idó bé, rei.
idò si aixó és així, li llevam els carrers, instituts, etc. a Borja Moll per franquista? Mem si teniu coios de fer-ho en aplicació de la Llei de Memoria Històrica que tant agrada aplicar a aquest govern. No hi ha res com es sectarisme, rei.
Idó bé , els forenses diven, que l'ADN no diu mentides, ¿cassualitat ? i ha una dita mallorquina "de porcs i de senyors, n'han de venir de casta".
Ja, ja, conec molts néts de jutges i no jutges ben franquistes...Ara també son culpables ?
La major part de membres de ASM tenen avantpassats franquistes. És més, el senyor Soler era un alt càrrec den Bauzá fibs que aquest el va treure de la seva feina.