@ Bernat, és veritat. No sé per què alguns s'enfaden quan es recorda que el president de l'ASM era un alt càrrec de Falange i den Bauzá. Del seu padrí no en sabem res ni crec que sigui significatiu.
Que se´n dugui el monolit a ca seva. Li regalam....
Em sembla miserable, aquest tipus de notícies incloent l'esquela i el remarc del nom de l'al·ludit, sobretot per al jutge i la seva família. Fomenta l'odi en una societat massa crispada per la nefasta casta política i els seus seguidors.
O sigui que aquest senyor que impedeix tomar el monòlit feixista és nét de jutge franquista i nebot de ministra de justícia d'Aznar, i el gran problema és que qualcú ho exposa tot junt, i atenció, només aportant dades i sense extreure conclusions ni acusar-lo de res! Ja diuen que qui té la coa de palla aviat se li encén!
Jo conec molte de gent que va morir defensant la segona republica i l'estat legítim, i no te monuments ni nom de carrer, ni tan sols té tomba, per record dels familiars, a L.M. els franquistas i els fatxas,que encara avui volen imposar com en el passat.Idó bé, rei.
idò si aixó és així, li llevam els carrers, instituts, etc. a Borja Moll per franquista? Mem si teniu coios de fer-ho en aplicació de la Llei de Memoria Històrica que tant agrada aplicar a aquest govern. No hi ha res com es sectarisme, rei.
Idó bé , els forenses diven, que l'ADN no diu mentides, ¿cassualitat ? i ha una dita mallorquina "de porcs i de senyors, n'han de venir de casta".
Ja, ja, conec molts néts de jutges i no jutges ben franquistes...Ara també son culpables ?
La major part de membres de ASM tenen avantpassats franquistes. És més, el senyor Soler era un alt càrrec den Bauzá fibs que aquest el va treure de la seva feina.
I d'on us heu tret que Francesc de B. Moll era franquista? Supòs que si fos viu us respondria molt contundentment!