Tracten de «maleducada» una nina per xerrar català en un Burger King de Palma
La pàgina de Facebook Mallorquins ha fet pública la denúncia de Xesc Adrover. Segons explica Adrover en el seu Twitter al Burger King de Palma no han entès una filla seva quan s'hi ha adreçat en català. No només això, sinó que li ha dit «maleducada» a la nina.
També a Illes Balears
- Com valores els dos anys de legislatura del Govern?
- Ha mort Jaume Llabrés, actor, impulsor de Canal 4 i ‘reporter xafarder’
- Idoia Ribas descobreix ara que a Vox «prevalen els interessos 'nacionals' per sobre dels dels ciutadans de les Balears»
- Louis Vuitton 'okupa' el Castell de Bellver, hi instal·la aire condicionat i prohibeix que s'hi facin fotos
- El BOIB publica la polèmica nova ordenança cívica de Palma que entrarà en vigor aquest diumenge
21 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
AL Rafa Barbero. Sabes lo que es el dedo mayor levantado y el resto cerrado; pues ojito que ahi te lo pueden meter
Amb les tevas amenaces "Rafa Barbero, te puedes afeitar el trasero", aquí tens una glosa, au, jeu.
Mare de Deu¡¡¡¡¡¡punible per delicte el comportament de la camarera¡¡¡¡. Qualqú a fet la denúncia?
A Rafa Barbero....i tu t´atreveixes a parlar d´insults? amb l´expressió : ojito¡¡¡¡¡¡ he pensat amb en franco, es va passar 40 anys diguent ojito, adeu¡¡¡¡¡ Barco¡¡¡¡¡¡
Mucho cuidado con los insultos y amenazas publicadas en los comentarios. Son punibles de delito, y dBalears responsable por su publicación ojito
I me fareu creure que no entenen "una hamburguesa i una cola " per exemple, és el PATRIOTISME espanyol que vé aquí, mos pixant aldamunt i amb un sol de justície ens diuen que plou, idó boicot a tots aquets llocs, que l'ivern arribará com cada any. Jo ja fa anys que el faix al vi i altres productes castellans. Salut i república, i res de "confederada".
Això passa per anar a un Burger King! No bicotegen els productes ctalans? Fem-ho nosltres amb els seus!
Así que estos comentarios, si que pasan la vigilancia de los censores de DBalears? Que poca vergüenza.
SI NO XERRAM SA NOSTRA LLEGUA COM EN PODEN APRENDRE 50 ANYS I ENCARA ET DIUE ,,, QUE ¡¡¡
Na Maria aquesta és la maleducada però el greuge sempre el causa l'empresari que no exigeix catal als seus treballadors. Si no fos vegetariana, aniria al burguer cada dia per molestar