L'Ajuntament continua promocionant la marca 'Palma de Mallorca'

TW
3

La Fundació Turisme Palma 365, entitat pública sense ànim de lucre de gestió mixta, renova la imatge dels vuit plafons retroil·luminats de què disposa l’aeroport de Palma amb el propòsit de «difondre i fer més visible la nova imatge de Palma, una ciutat moderna, cosmopolita, dinàmica, alegre i viva», tal com ha informat la regidora de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover.

No obstant això, a les fotografies podem veure com l'Ajuntament de Palma, mitjançant la Fundació Turisme, continua promocionant la ciutat amb la marca 'Palma de Mallorca' malgrat haver-se aprovat el canvi de denominació per a la recuperació del nom original de Palma al novembre de 2016.

Concretament, les fotografies que s’han utilitzat per a il·lustrar aquests suports formen part del banc d’imatges resultant del I Concurs de Fotografia Palma 365, entre les que figura la guanyadora absoluta obra d’en Pablo Sabater. El propòsit d’aquesta iniciativa ha estat obtenir fotografies fresques, actuals, i que transmetin sensacions i experiències capaces de motivar futurs visitants.