Hila es reuneix amb aerolínies i operadors turístics per «augmentar la connectivitat»
El batle de Palma, José Hila, s'ha reunit aquest dimecres en la World Travel Market de Londres amb aerolínies i operadors turístics amb l'objectiu «d'augmentar la connectivitat» amb la capital balear i «promocionar la ciutat com a destinació turística» en els mesos d'hivern.
Les trobades s'han conformat amb Germania, Jet2, British Airways i Monarch. Amb totes elles s'ha tractat de promocionar Palma com a 'city break'. Així, amb Germania i Monarch s'ha parlat de dur a terme accions de relacions públiques i 'fam trip'.
Amb Monarch s'està tancant un viatge de premsa per promocionar les festes de Sant Sebastià; mentre que amb Jet2, la companyia que més incrementa els vols, es treballa en una campanya de comárketing associada a una venda de paquets turístics de finalització de setmana. L'any passat Jet2 va iniciar la connexió de temporada baixa amb Palma posant a la venda 20.400 seients als seus vols, mentre que enguany ha posat 33.600 seients.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- La Universitat Catalana d’Estiu celebra la 57a edició amb una destacada participació mallorquina
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.