Font a Armengol: «Fa olor de Govern en minoria»
El PI s'ha referit a la crisi que viu el PSOE
El portaveu parlamentari del PI, Jaume Font, ha etzibat aquest dimarts a la presidenta de l'Executiu balear, Francina Armengol, que la situació «fa olor de sang i a Govern en minoria», al que ella li ha replicat que està «en condicions de seguir lluitant, com sempre, i avui que faig festa encara en millors condicions», ha declarat en al·lusió a la celebració del seu sant.
Abans de formular una pregunta parlamentària, Font ha recordat a la presidenta que ja l'havia avisat que els seus socis «no són de fiar» i ha destacat que ara «li volen prendre els socialistes de cor», ha dit després que MÉS i Podem diguessin als socialistes que les portes dels seus respectius partits estan obertes.
Davant aquestes paraules, la líder de l'Executiu ha remarcat que està en «condicions de seguir lluitant»
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Sr. Font uns fan olor a minoria i altres fan olor a naftalina... menys privilegis a tots i facin feina de d'una vegada que amb els sous que els paguem ja es podien esforçar un poc més. No sé com no tenen un poc de vergonya.
Si Podem abandona el Govern, sempre hi són a temps d'entrar-hi ells. És clar que només tenen tres escons, però menys és res.