algo de nubes
  • Màx: 15°
  • Mín: 11°
13°

Política Lingüística impulsa tallers d'aprenentatge de català per a alumnes estrangers

Al llarg d'aquest mes de juliol s'han duit a terme set tallers de català organitzats per la Direcció General de Política Lingüística, enfocats a més de 100 alumnes estrangers d'entre 12 i 16 anys amb l'objectiu d'aconseguir «la integració cultural i lingüística a les Illes d'una manera divertida i fàcil».


L'Executiu ha emès un comunicat informant sobre que «el reforç en el procés d'integració lingüística es realitza mitjançant jocs i interactuant entre els mateixos joves, de tal manera que aprendre la llengua sigui més una manera de relacionar-se que un esforç curricular».


Els alumnes que hi han participat s'han dividit en diversos grups. D'aquesta manera, cinc grups s'han fet a Mallorca, un a Menorca i un altre a Eivissa (on el taller es realitza gràcies al suport de l'Institut d'Estudis Eivissencs).
La Direcció general de Política Lingüística afirma que «la segona tanda de tallers ha començat aquesta setmana i durarà tot el mes d'agost» i que, «tenint en compte la demanda», ha decidit obrir més tallers: un a la barriada del Rafal de Palma i un altre a Maó.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Macià, fa mes de 7 anys

Els nacionalistes espanyols com en 'PlusUltra' ja no saben quines beneitures han d'amollar per justificar-se. El català és i serà la llengua dels mallorquins, i els estrangers que vénen a viure a Mallorca l'aprendran sense cap inconvenient. Els qui van estugosos contra el català no són els estrangers sinó els nacionalistes espanyols, però hauran de menjar morena: si no hem claudicat durant 300 anys, no ho farem ara. Continuarem parlant la nostra llengua tant si els agrada com si no. Que els bombin o que pàrtesquin, que el món és molt gran!

Valoració:2menosmas
Per Quinoi, fa mes de 7 anys

Ara figurau-vos, si els d'aquí fóssim de tan mala encarnadora com els forasters fatxes, com podríem posar-nos contra el Castellà! Van venir aquí fa tres-cent anys , feren tot tipus de crims i aberracions i ens han imposat la seva llengua per la força. I a més des-de fa cinquanta anys, hem anat rebent cohorts d'immigrants morts de tan de la península, als que no sols hem engreixat sinó també que no s'integrassin, i sabem que el seu somni és exterminar-nos, almenys culturalment. I el de baix n'es una mostra. Per cert que no sé que diu, perquè no he llegit els seus comentaris, que me resultaen fastigosos.

Valoració:12menosmas
Per PlusUltra, fa mes de 7 anys

Jajajajajaja, no tienen otra cosa que hacer que perder el tiempo con vosotros, que estudien inglés o alemán le sacarán más rendimiento. Tendrían que dar datos de la asistencia a clase a ver si esto puede ser un claro caso de corrupción.

Valoració:0menosmas
Per AY, fa mes de 7 anys

Així podran a optar a un lloc de feina, quina solidaritat.

Valoració:-4menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente