Antoni Camps empra una foto de l'Argentina per acusar «membres de Podemos» d'orinar a l'Almudena
El diputat pel PP per Menorca, Antoni Camps, ha publicat a Twitter una foto d'unes persones orinant en unes escales. Juntament amb la imatge, assegurava «Aquí vemos a algunos miembros de Podemos meando a las puertas de la Almudena. La barbarie nos quiere gobernar...».
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
13 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Que n'hi ha d'estrumbols a carrec nostre! i amb encefalograma pla.
Juanito, aquest és dels teus! No el tractis de "perro marrullero"!
Bono, insultar al Rei, 6.000€ de multa, insultar una partit democràtic surt de franc. En definitiva, "ni hacienda somos todos", " ni la justicia es igual para todos". Salut, república, llibertat, //*//
No se´l pot empaperar per injúries, mentider, manipulador i falta d´ètica?
Aquest senyor, està bé del cap?. Què trist tenir polítics com aquests, i a més cobrant amb doblers públics. Els nostres doblers.
Les ganes de difamar les poden. I ell tan "señorito" i amb aquestes bajanades. Si en lloc de pepero fos un polític serios, ja s'hauria tancat a casa seva. Una més a afegir al seu curriculum, ben llarg per cert.
Antonio Campos, pensa-t'ho dues vegades abans d'escampar merda amb la teva PP-borroka!
"Calumnia, que qualque cosa queda"
Li podrien haver demanat com sabia que els que pixaven eren de Podemos, si no l´hagessin agafat tan aviat amb la seva mentida. Té cara de dolent, però la que ha feta és més bé de curts.
Se parece mucho al tipo de "periodismo" que hacéis vosotros. Sois distintos perros con el mismo collar marrullero.