El Pi denuncia que es pugui abandonar la gestió del Palau de congressos
El plec de condicions permet que l'empresa adjudicatària es desvinculi del recinte firal pagant 2,5 milions d'euros
22/04/15 0:00
El Pi denuncia que l'empresa privada encarregada de gestionar les infraestructures del palau de congressos i de l'hotel pugui desentendre's del recinte firal si els comptes en resulten deficitaris. Segons explica el partit Proposta per les Illes (el Pi), hi ha una clàusula dins el plec de condicions del concurs que permet abandonar la gestió del palau de congressos abonant la quantitat de 2,5 milions d'euros; una quantitat que qualifiquen d'«irrisòria».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ja es va publicar una notícia amb la frase que havia dit no se qui del consistori que això produïria beneficis "des del primer dia"... Ull amb això! Efectivament com apunten des del Pi, tot assenyala que tenen la intenció de que, com sempre, els ciutadans "normals" hagem pagat el mort a preu d'or, i després l'hoteler de torn se'n dugui, efectivament, beneficis des del primer dia. I no tan sols això, si no que a més, es pugui desfer de la part que no produeixi beneficis i tornar-mos-la a noltros perquè la seguim pagant. Molta raó duen a El Pi amb això! Volgueu dir alguns el que volgueu sobre els seus origens i tot això... històries! El fet és que apunten temes importants ara mateix.
Que amiguets que us heu fet els de MÉS amb el Pi. "Los mismos perros con diferentes collares.