Alternativa critica la manca de planificació del Festival de Pollença
Un moment de l'actuació d'Ara Malikian celebrada durant el Festival de Pollença de l'any 2013. | Foto: N.Rincón
Alternativa per Pollença ha criticat la manca de planificació de l'equip de govern de PP en l'organització del Festival de Pollença. Consideren que es donen “bandades” i que el batle Bartomeu Cifre, que també s'encarrega de l'àrea de cultura, no atén les seves responsabilitats.
La formació local assegura que, entre d'altres manques de rigor, l'equip de govern ha canviat de parer diverses vegades sobre la celebració de les activitats literàries en el marc del Festival. També consideren “sorprenent” que encara no es tingui clar si es faran o no actuacions a l'Auditori d'Alcúdia.
Sense rumb
Alternativa creu que l'Ajuntament “continua sense rumb” i que organitza el cicle “d'esquena a la majoria de grups polítics” del Consistori. En aquest sentit, reclamen que el batle delegui la gestió de l’àrea de cultura a un altre regidor “pel bé del festival i pel bé de Pollença”.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.