El mal temps deixa algunes avaries elèctriques i la caiguda d'un mur durant la matinada

TW
0

El servei d'emergències 112 ha registrat quatre incidents a Mallorca i Eivissa relacionats amb el vent i la pluja durant la passada nit, consistents en avaries elèctriques i la caiguda d'un mur.

A Mallorca, s'han produït dues avaries elèctriques a Porreres i Petra, i un cable elèctric ha caigut al camí de Canteres, a Manacor.

A més, el dia d'ahir es va tallar la carretera DT.-10 que travessa la Serra de Tramuntana entre el Coll de Sa Batalla i el Mirador de Ses Barques per l'acumulació de neu.

A Eivissa, les pluges i el vent han provocat la caiguda de part d'un mur de petites dimensions a la carretera de Sant Mateu a Sant Miquel.

La central d'emergències 112 ha realitzat una ronda telefònica amb les policies locals dels ajuntaments de la Serra de Tramuntana, que no ha referit cap incident.

Els equips d'emergència segueixen en alerta en previsió de l'evolució del temps, ja que tant Mallorca com Menorca estan en alerta taronja (risc important) meteorològica, la qual cosa ha provocat l'activació del nivell 1 -Índex de Gravetat 1- del Pla Meteobal. D'altra banda, a Menorca, el port de Maó continua tancat per mala mar.