L'Ajuntament d'Inca invertirà 900 mil euros dels tres milions que li corresponen del pla E 2010 en la reforma del poliesportiu Mateu Cañellas, la infraestructura esportiva més important de la ciutat. El projecte de reforma, que encara s'ha d'acabar de redactar, preveu obres en tots els espais llevat del pavelló cobert, la piscina -que s'estrenà fa dos anys- i el terreny de joc del camp de futbol -on recentment es va instal·lar la gespa artificial. Una de les actuacions més destacades del nou projecte és la que afectarà la pista d'atletisme, que es pavimentarà amb mòduls de vuit carrils a les rectes i de quatre carrils als revolts. A les mitges llunes s'hi construiran dues pistes multiesportives. El regidor d'Esports, Felip Jerez, assenyalà que la infraestructura "s'adaptarà a les necessitats dels atletes inquers".
També es duran a terme millores als frontons, a les pistes de tennis (que es pavimentaran de bell nou i es tancaran amb una reixa nova), a les pistes multiesportives exteriors i a l'edifici on hi ha el bar i els vestuaris. El camp de futbol, que queda enmig de la pista d'atletisme, es tancarà amb reixes i s'hi instal·larà un sistema de reg. Cal recordar que el poliesportiu Mateu Cañellas es construí fa ara 36 anys i que és la infraestructura esportiva més important d'Inca. Jerez informà que rep una mitjana de 1.500 visitants diaris i assegurà que el projecte "recull les demandes dels ciutadans".
Consens
La reforma del Mateu Cañellas ha tingut el consens de les formacions polítiques d'Inca, ja que totes la preveien en els programes electorals. De fet, el Bloc per Inca proposà ara fa un mes que es rehabilitàs amb els fons del nou pla E que corresponen a la ciutat.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.