J. SOCIES. Porreres.
Enguany sí. Els porrerencs van poder gaudir del diumenge de l'Àngel, en el seu tradicional pancaritat al puig de Monti-sion. Foren centenars els que s'acostaren fins a l'oratori per participar d'aquesta festa que l'any passat es va veure suspesa per la pluja.
De bon matí i acompanyats per la Filharmònica Porrerenca, els veïns del poble enfilaven el camí de Monti-sion, alguns encara feien mala cara, el canvi d'hora no els ajudà gaire, però la força i l'esperit de servar la tradició els ajudaren a pujar. Allà dalt a les 11 hores se celebrà una missa en el claustre de l'oratori, que gaudí d'una important presència de veïns.
Acabada la celebració litúrgica, l'associació de Donants de sang va voler aprofitar la jornada festiva dels porrerencs per donar a conèixer els veïns més solidaris amb la donació de sang, per això entregaren les insígnies corresponents.
L'any passat Porreres tenia gegants nous i havien d'estrenar el seus balls en el claustre de Monti-sion el dia del pancaritat, però la pluja ho impedí, poca gent acudí al puig, i la festa es va suspendre, tan sols s'oficià la missa dins l'església. Tanmateix, enguany el dia assolellat acompanyà i no deslluí la festa i en Roc i na Bet varen poder mostrar els seus balls al so que els marcaven els xeremiers de la vila.
Porreres és un municipi amb una important cultura musical i un bon exponent d'aquest art n'és la Filharmònica, la quarantena de músics que la integren oferiren la seva música el migdia, mentre que alguns ja aprofitaven per treure de la taleca les darreres panades que encara els quedaven després d'aquest dies de Pasqua.
L'horabaixa els joves decidiren allargar la festa i organitzaren concerts durant tot el capvespre, fet que motivà que gent de pobles veïns s'acostàs fins a Monti-sion.