cielo claro
  • Màx: 25°
  • Mín: 19°
25°

El rector confronta promeses del PSOE amb l'Evangeli en el full parroquial

Critica els plans del ministre Soria per combatre el botellot i els embarassos no desitjats

77328
Sobre aquestes línies, la reproducció del titular al full.

La polèmica sobre el posicionament a favor de Mariano Rajoy i en contra de Rodríguez Zapatero, per part de la Conferència Episcopal, que a nivell estatal es va deduir d'unes polèmiques declaracions del seu portaveu Juan Antonio Martínez Camino, a finals del passat mes de gener, i que tanta polèmica ha suscitat, ha arribat a Capdepera. El capellà de la localitat, Miquel Mulet, confronta en el full parroquial promeses electorals del PSOE amb les ensenyances de l'Evangeli.

El rector ha inclòs en el full parroquial un titular del diari ABC del passat dia 22 que diu: «El ministro Soria promete a los jóvenes alcohol de calidad y preservativos gratis». El titular fa referència a un acte de la campanya electoral que el ministre de Sanitat, Bernat Soria, va celebrar a Madrid la setmana passada, i en el qual va explicar la seva intenció de combatre la pràctica del botellot i els embarassos no desitjats entre els joves d'Espanya.La inclusió de l'esmentat titular al full parroquial no ha passat desapercebut a Capdepera. El batle de la localitat, Bartomeu Alzina (PSOE), va declarar que «es veu que la Parròquia ja ha començat la campanya i deu seguir l'ona de la Conferència Episcopal».

El sacerdot Miquel Mulet, per part seva, va explicar ahir a aquest diari el motiu de la inclusió del titular en el full: «Diumenge passat llegírem l'Evangeli i parlàrem de la felicitat espiritual i després vaig veure aquest titular, que ens proposa felicitats materials i el vaig incloure al full parroquial, per contraposar-lo als ensenyaments de l'Evangeli».

Interrogat sobre si aquesta és una pràctica habitual al full parroquial, Mulet diu que «en el número anterior vaig posar les declaracions d'una directora general que deia estar en contra de la violència domèstica, però estava a favor de la violència al ventre matern en donar suport a la llei de l'avortament». A aquells que l'acusen de fer electoralisme, el sacerdot els diu que és una «coincidència» el fet que s'hagi fet ressò d'aquests dos titulars al full parroquial en època electoral. «Només puc dir que ha estat una coincidència del moment que vivim, que no és estar a favor d'un partit o d'un altre. Si el ministre Soria no hagués sortit amb aquestes declaracions jo no les hauria reproduït».

Malgrat que va apuntar que al full parroquial ell es limitava a confrontar un titular de premsa amb els ensenyaments de l'Evangeli, a preguntes d'aquest diari, Miquel Mulet, va reconèixer estar en contra i rebutjar les promeses del ministre Soriafent referència al titular. Mulet va explicar que reproduir titulars de diari no és una constant però «fa dos diumenges "seguits" que ha vingut bé».

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.