L'hotel Mónaco reclamarà danys a Cort per anul·lar el lloguer dels transeünts
El trasllat dels usuaris de Can Pere Antoni al Terreno i a Son Roca serà en «qüestió de dies»
El propietari de l'hotel Mónaco de Platja de Palma, Juan José Ordinas assegurà ahir que reclamarà compensacions econòmiques a Cort per haver anul·lat, finalment, l'acord de lloguer per allotjar els transeünts de Can Pere Antoni al seu establiment. De fet, el titular d'aquest hotel, situat al carrer Gaspar Rullan de l'Arenal, manifestà que l'Ajuntament de Palma l'ha citat per avui mateix amb la intenció de tractar aquest tema i arribar a un acord econòmic sobre les pèrdues ocasionades. Segons Ordinas, l'hotel ha estat tancat uns quatre mesos des de l'1 de novembre, moment que ambdues parts acordaren el compromís d'aquest trasllat. «Aquest hotel no havia estat mai cap hivern tancat. Aquest temps he estat esperant quina decisió prendria Cort, però mentrestant no he rebut doblers del lloguer», expressà. Per la seva banda, el tinent de batle i regidor de Benestar Social, Eberhard Grosske manifestà també ahir que malgrat no haver-hi un contracte formal «si el Mónaco acredita que s'han ocasionat perjudicis, sóc partidari d'arribar a un acord per pal·liar-los». Admeté que aquest trasllat també tingué «reticències de la Conselleria de Turisme per anar en contra de l'esperit de la Llei turística, malgrat que els informes jurídics del Consistori informaven que no hi havia cap «il·legalitat» en la possibilitat de llogar un establiment hoteler.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.