El sector turístic espera una temporada com el 2007 si l'economia no empitjora
El mercat alemany millorarà i el britànic es manté mentre que l'espanyol patirà més
Antich amb Gabriel Escarrer (Sol Meliá) al centre, i d'esquerra a dreta, amb Pere Batle (Sa Nostra); Antoni Costa (Paradors); José Luis Zoreda (Exceltur); Alfonso Basallo (Oficina de Turisme a Londres) i Juan José Hidalgo (Air Europa).
30/01/08 0:00
E.DOMENECH.Enviada especial a Madrid.Descartant la crisi però sense triomfalismes i amb prudència, el sector turístic espera que aquesta temporada sigui a Balears semblant a la del 2007, quan es registraren xifres històriques d'arribades de turistes. L'empresariat es manté a l'expectativa de l'evolució de l'economia, ningú no nega que l'alentiment en el creixement pot afectar el turisme, però les xifres actuals no fan pensar en un descens de la demanda.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Primer comiat a Manel Domènech
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.