Un jove, en estat crític en ser apunyalat a una discussió per gelosia a la Soledat
Agressor i víctima pertanyen a dues famílies que ja han tingut altres enfrontaments
La foto va ser feta el 19 d'agost, quan les dues famílies es varen enfrontar al carrer de Bogotà.
Palma02/10/07 0:00
Durant matinada passada es registrà un greu incident entre dues famílies d'ètnia gitana, a la barriada palmesana de la Soledat. Un jove n'apunyalà un altre, que quedà ingressat en estat crític a Son Llàtzer. Poc després, els ocupants d'un Mercedes efectuaren diversos tirs a l'aire davant la casa de la família del presumpte agressor.Francisco Suárez, de 25 anys, es trobava ahir ingressat ea Son Llàtzer, en estat crític, arran d'una ganivetada que li afecta una vena molt pròxima al cor.
També a Illes Balears
- 'No excloguis ningú. Comparteix el català', la campanya per a sensibilitzar els parlants de la importància de mantenir la llengua pròpia
- Vox insisteix que IB3 «no és necessària» i assegura que la televisió franquista era «de més qualitat i més objectiva»
- Maria de Lluc Muñoz (Grup Blanquerna): «Continuarem amb el camí d'intentar marcar quines són les accions que ens haurien de dur a l'alliberament del nostre país»
- Acció solidària amb Palestina contra les oficines del Santander a la UIB pel Dia de la Nakba
- El GOB presenta 16 esmenes per a «frenar el decret més agressiu en dècades»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.