Estaràs agafa la presidència del PP amb la porta oberta cap a UM
La successora de Matas diu que no estan per «aventures» contra cap partit
La nova presidenta del PP, Rosa Estaràs, obrí la porta a restablir relacions amb UM després del seu congrés | Foto: JAUME MOREY.
Rosa Estaràs passà ahir el tràmit de ser ratificada com a nova presidenta del PP balear tant pel comitè executiu com per la junta regional del partit, després que Jaume Matas hagués presentat dimecres passat la dimissió del càrrec a Mariano Rajoy, encara que no exercia des del passat 21 de juny.Respecte de les seves intencions fins al congrés regional, la nova líder del PP apuntà els objectius de guanyar a Balears les properes eleccions i realitzar una forta tasca d'oposició. Respecte a això darrer, Estaràs deixà caure que a partir d'ara el seu partit farà una tasca d'oposició en la qual «no estarem en aventures per anar contra ningú».
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Multada il·legalment amb 200€ per portar el CAT a la matrícula del cotxe
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.