L'acte institucional de la Diada torna al Teatre Principal després de sis anys
El Consell presenta el programa entorn del 12 de setembre cridant a la participació
L'acte institucional de la Diada de Mallorca, que se celebrarà el proper 12 de setembre, tornarà a tenir com a seu el Teatre Principal després de sis anys en què s'ha estat organitzant al pati de la Misericòrdia perquè l'espai escènic es trobava tancat a l'espera de la seva reforma. En aquest acte és en el qual el Consell de Mallorca fa l'entrega dels seus honors i distincions, com també dels Premis Jaume I, i la presidenta de la institució, ara Francina Armengol, pronuncia el seu discurs oficial. Enguany, un concert a càrrec de l'Orquestra Simfònia de les Illes Balears tancarà l'esdeveniment.Aquest retorn al Teatre Principal, que enguany compleix 150 anys, i el primer aniversari de la Televisió de Mallorca, són dos dels eixos sobre els quals giraran els actes d'enguany de la Diada, que ahir presentaren el conseller de Presidència del Consell de Mallorca, Cosme Bonet, i el director insular de Relacions Institucionals, Pere Fullana.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.