Un estudi de la UIB qüestiona l'eficàcia del màrqueting turístic a les Balears
La pràctica esportiva i les atraccions específiques no són entre les prioritats dels clients
Jaume Garau està realitzant la seva tesi doctoral sota la direcció de Carles Manera | Foto: SEBASTIÀ AMENGUAL.
Palma14/05/06 0:00
El marquèting turístic, les campanyes de promoció, tenen una escassa eficàcia en el mercat turístic balear, segons un estudi de Jaume Garau Taberner, professor del Departament d'Economia Aplicada de la UIB, les conclusions, encara provisionals, del qual avança Diari de Balears.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Multada il·legalment amb 200€ per portar el CAT a la matrícula del cotxe
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.