Estaràs vaticina una reforma de l'Estatut ambiciosa que iguali Balears a Catalunya
La vicepresidenta diu que s'estudiarà que les Illes siguin «nacionalitat» o tenguin policia
La vicepresidenta del Govern balear, Rosa Estaràs, va avançar ahir que la reforma de l'Estatut balear ha de ser més ambiciosa que la proposada pel PSIB -limitada bàsicament a la policia autonòmica- i ha de servir per igualar a Catalunya a nivell competencial. La responsable es va mostrar «segura» que el nou Estatut sortirà del Parlament amb «una àmplia majoria» i «esperam que el senyor Zapatero -referint-se al president del Govern central, José Luis Rodríguez Zapatero- es replegui absolutament als interessos de Balears».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.