Turisme apel·la a la «dignitat» dels empresaris per afrontar la qualitat
Un ambiciós pla ha de millorar l'entorn, el producte i el servei
Palma03/11/03 0:00
La Conselleria de Turisme apel·la a la «dignitat» dels empresaris per poder fer front al repte de futur per a la millora de la qualitat en l'entorn, el producte i el servei. «El que no ens pot passar és que les administracions facem inversions multimilionàries i els empresaris no facin els seu deures», afirmà el director general d'Ordenació i Planificació Turística, Josep Aloy. Turisme ultima el pla de qualitat, l'èxit del qual dependrà en bona mesura del «compromís de tots a participar d'un mateix sistema».
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Bomba territorial
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.