Apareix mort a Escorca el company de la dona que fou estrangulada a Palma

El cos de Santiago estava penjat pel coll d'un arbre a l'àrea recreativa de Menut II

El cos fou localitzat a l'interior de l'àrea recreativa Menut II.

TW
0

El cos sense vida de Santiago, el company sentimental de la dona que fou estrangulada a Palma, fou trobat ahir per la Guàrdia Civil al terme municipal d'Escorca. El Grup d'Homicidis del Cos Nacional de Policia es desplaçà al lloc amb una comissió judicial.

El cadàver fou localitzat poc abans de les tres de l'horabaixa d'ahir a l'àrea recreativa Menut II, a la carretera de Pollença a Lluc i en concret al punt quilomètric 16'300, més a prop de Lluc. El turisme propietat de Santiago, un BMW model 318, de color granat i amb la matrícula IB-3157-CH estava a l'interior de l'àrea recreativa i en un lloc no molt llunyà, i fàcilment accessible a peu, es trobava el cos sense vida de l'home, penjat a un arbre pel coll.

En principi se suposa que l'home es podria haver tret la vida, encara que aquesta és una dada que s'ha de determinar oficialment després que li sigui practicada l'autòpsia. La Policia realitzà una inspecció minuciosa al lloc i a l'interior del vehicle. Dins del cotxe es trobaren unes fotografies de Santiago i Carmen, la seva companya sentimental amb la qual visqué uns nou mesos. El cos sense vida de Carmen fou trobat el passat dia 9 a l'interior del seu domicili de Palma, al carrer Bisbe Sastre.

A l'habitació hi havia una carta que es volia donar a entendre que havia estat escrita per Carmen, i en la qual anunciava que es volia treure la vida. Però la Policia sospità des d'un primer moment que no es tractava d'un suïcidi, i així també ho pensaren els familiars de la dona, amics i veïns.

Dies després es conegué la dada de l'autòpsia, en què aparegueren senyals d'estrangulament al coll de la dona, cosa que unida a la sospita que la carta l'hagués escrit Santiago, féu que la investigació s'encaminàs cap a un possible homicidi o assassinat, encara que el cert és que sembla que no hi ha proves concloents com per poder acusar ningú. El Grup d'Homicidis continua investigant per aclarir les dues morts.