nubes dispersas
  • Màx: 13°
  • Mín: 10°
11°

Ibatur augmenta el pressupost de promoció turística un 18% el 2002

Ha destinat 4'2 milions a convenis i 1'2 al patrocini d'activitats

L'Institut Balear de Turisme (Ibatur) ha augmentat enguany un 17'86% el pressupost per a la signatura de convenis promocionals, ja que en aquesta partida s'ha passat dels 1.956.911'3 euros durant el 2001 als 2.306.484'8 de l'actual exercici. En el sentit contrari, les despeses per patrocinar activitats esportives i culturals han minvat un 44'8% enguany respecte del 2001, quan s'empraren 1.123.157'3 euros enfront dels 618.889 que s'invertiran al llarg del 2002.

Segons les dades ofertes ahir per Ibatur, entre el 2001 i el 2002, l'Institut ha destinat 4'2 milions d'euros a la firma de convenis promocionals i 1'7 milions al patrocini d'activitats. Dels primers, destaquen els acords amb els tres consells insulars, l'Autoritat Portuària, la Cambra de Comerç, els Foments de Turisme de les tres illes i el Patronat de Turisme de Formentera. Entre els esdeveniments esportius i culturals sobresurten el XIV Festival de Música Clàssica, el Mallorca Open Tenis, el Festival Teatres del Món, la VIII Regata Breitling o els convenis amb Antoni Penya i Joan Llaneras.

Els eixos d'aquestes accions promocionals s'han centrat en la diversificació dels productes turístics per desestacionalitzar la demanda, en l'increment de la satisfacció i en la fidelització dels clients, finalitats recollides també en el Pla de marquèting 2001-2005, per potenciar la imatge de la destinació Illes Balears. La directora d'Ibatur, Tiffany Blackman, ressaltà ahir les accions promocionals d'aquests dos anys, entre les quals destacà la presentació de la nova imatge corporativa de les Balears.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.