Personal de l'oficina comercial de Gesa haurà de treballar a Palma

TW
0

La companyia elèctrica Gas i Electricitat SA (Gesa) tanca la seva oficina comercial de la central de Manacor. Ahir se'n varen inaugurar dos punts de servei, un a Manacor mateix i l'altre a Capdepera; per tant, a partir del pròxim 28 de maig, els treballadors de l'oficina comercial de Gesa-Manacor deixaran de portar a terme el servei d'atenció al públic. D'aquesta maneta, doncs, part dels deu treballadors que fins ara feien feina en aquesta oficina hauran de partir cap a Palma, on els serà assignada una nova tasca, segurament relacionada amb el nou sistema d'atenció al client que l'empresa té previst desenvolupar a través d'internet. Cal esmentar que des de la mateixa companyia han assegurat, però, que «ningú no es quedarà sense feina».

De moment i fins a la data assenyalada, l'oficina comercial de la central de Manacor continuarà funcionant paral·lelament als punts de servei; llavors es tancarà definitivament. Segons explicaren des de la mateixa companyia, «dins allò que són els canals d'atenció al públic duim a terme una estratègia que se centra en el fet que els clients massius, que suposen més d'un 90% del total, es dirigeixin a l'empresa a través de tres canals: telefonia, internet i els punts de servei». Sobre aquests punts, explicaren que «es tracta d'un sistema perquè el client tengui un punt d'atenció prop de casa seva».

S'ha d'explicar que, des dels punts de servei, els clients de la companyia elèctrica podran realitzar tots aquells tràmits que fins ara s'havien executat a l'oficina comercial, com ara la contractació de comptadors. D'aquesta manera, amb la implantació dels tres canals d'atenció al client, l'actual oficina comercial de Manacor passarà a funcionar com un centre especialitzat en els grans clients, és a dir, les grans empreses i els promotors de mercat que sol·liciten nous subminstraments. Els objectius principals d'aquesta nova forma d'atenció als clients se centren en la millora i la creació de nous canals de comunicació entre la companyia i els seus clients.