El projecte de l'Escola de Música, una opció per aconseguir el Conservatori

Margalida Fons, delegada de Cultura, «els plànols es feren en la passada legislatura»

TW
0

El projecte de l'Escola Municipal de Música podria ser la porta oberta cap al Conservatori Mitjà de Manacor, segons explica Margalida Fons, delegada de Cultura de l'Ajuntament, «nosaltres intentarem negociar a partir del projecte que ja està fet, que està pressupostat en 20 milions per aquest any i 66 per l'any que ve. De fet, aquesta és l'única possibilitat que tenim, l'única arma que hi ha per lluitar i aconseguir el Conservatori en l'àmbit comarcal».

Fons comentà que «per poder concedir el Conservatori, la Conselleria de Cultura demana que hi hagi les instal·lacions adequades, cosa que de moment a Manacor no hi ha tot i que el projecte de l'Escola de Música està fet des de fa tres o quatre anys, el que passa és que durant la passada legislatura no es va dotar mai de cap pressupost excepte uns cinc milions per a la sala d'assaigs de la banda de música municipal».

La delegada ha volgut afegir i deixar molt clar que «si quan es va tenir el projecte s'haguessin començat a fer les obres, això era dins la passada legislatura, tal vegada ara ja tendríem les instal·lacions adients per poder pensar més seriosament en el Conservatori, però no les tenim».

Fons diu que «el projecte d'activitats que hi ha fet per a l'Escola de Música pot sortir a concurs dins aquests dies, és a dir, pràcticament ja, l'edifici reuneix les condicions que exigeix la llei per fer l'Escola elemental reconeguda, però té possibilitats de créixer i a partir d'aquí donar pas al Conservatori Mitjà».