algo de nubes
  • Màx: 26°
  • Mín: 20°
23°

Els pacients de Can Misses opinen que ha millorat el tracte a l'hospital

El menjar i les habitacions reben la pitjor qualificació

Més del 90 per cent dels malalts ingressats a l'hospital de Can Misses estan «contents» amb el tracte que reben sobre qüestions referides a l'àmbit hospitalari, és a dir, sobre les recomanacions mèdiques o les dades que reben sobre la malaltia. Així es desprèn dels resultats de la tercera enquesta posthospitalització, corresponent a l'any 2000, que ha realitzat el grup d'atenció al pacient de l'hospital de Can Misses. La taxa de resposta dels pacients és d'un 58 per cent. La mostra seleccionada de malalts ha estat de 355, dels quals han contestat 205 persones. Els resultats d'aquest sondeig telefònic es va realitzar entre els mesos de gener i maig d'enguany i també destaquen els serveis que menys agraden als pacients. Així, el 27 per cent opina que la quantitat i la qualitat del menjar és dolenta i el mateix passa amb l'estat i la comoditat de les habitacions del centre hospitalari. Els temps d'espera també ha baixat mentre que els malalts destaquen les molèsties provocades per les obres de reforma de l'hospital. La valoració global de l'assistència rebuda ha tingut una puntuació del 8'1, sobre 10, una nota similar a la registrada l'any passat.

L'enquesta registrava un total de 19 preguntes referents a informació general, estructura, tracte cap als pacients, informació clínica, admissió i informació d'altes. Pel que fa a l'àrea d'estructures destaca l'alt grau de comprensió que demostren els pacients amb les obres que s'estan fent a l'hospital i, en aquest sentit, es destaca la col·laboració dels malalts.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.