L'Oficina del Consumidor triplica les demandes realitzades a principi dels 90
Se centren bàsicament en les agències de viatges i el sector de la telefonia
Palma16/03/00 0:00
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor va tramitar en el decurs del 1999 un total de 1.138 reclamacions dels consumidors de Palma, més del triple de les que aquest servei va tramitar en el decurs del 1991.Així es desprèn de la memòria de l'organisme públic que es presentà ahir a la sala de batlia de l'ajuntament de Palma, amb motiu del Dia Mundial del Consumidor.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.