cielo claro
  • Màx: 21°
  • Mín: 14°
20°

La colònia anglesa debaté sobre la seva intervenció en la política local i autonòmica de les Illes

El cara a cara va fer-se a la seu del Grup Serra

La comunitat anglesa està dividida sobre la implicació que han de tenir a l'àmbit polític en el marc de les Illes Balears. El diari Majorca Daily Bulletin "editat pel grup Serra" organitzà ahir horabaixa un debat entre Anne Kay, Grahamn Philips, Mike Kenanan i Marie Robinson per aclarir les posicions que tots quatre han anat manifestant des de fa un parell de setmanes a la secció de cartes al director del rotatiu en llengua anglesa.

Aquestes quatre persones "totes de nacionalitat anglesa" iniciaren la polèmica dues setmanes després de les eleccions del passat dia tretze de juny. D'una part s'ha de destacar que a través de les seves cartes, les dues dones defensaven "i així ho feren en el decurs del cara a cara realitzat en el saló d'actes del Palau de la Premsa" la necessitat d'integració total per part dels estrangers que resideixen a l'Illa. Per la seva part, el sector masculí defensà la posició que la integració només s'havia de produir quan siguin els mateixos immigrants els que ho demanin. Philips i Kenanan també defensaren que aquests immigrants no puguin participar en la política local i autonòmica.

El debat va ser seguit per prop d'una vintena de persones i durant el seu decurs es varen viure moments de tensió, però en cap moment del debat no es perderen les maneres.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.