algo de nubes
  • Màx: 29°
  • Mín: 22°
29°

La Sala cedeix els solars de l'Hospital quan aquest fa dos anys que funciona

L'empresa Lumsa realitzarà la neteja i el manteniment de la zona per a vianants

L'Ajuntament de Manacor va aprovar el dictamen de la comissió informativa d'Urbanisme i Turisme en el qual es cedeixen els solars a l'Hospital de Manacor quan ja fa dos anys que està en funcionament. La proposta es va aprovar per unanimitat de tots els grups en el decurs de la sessió plenària celebrada dilluns a vespre. El delegat d'Urbanisme, Bartomeu Blanquer (PP), va explicar que «els motius que han impedit la cessió dels terrenys a la Tresoreria per a la Seguretat Social han estat purament tècnics».

Els grups de l'oposició varen donar suport a la resolució de l'expedient, si bé la portaveu del PSM i candidata a la batlia de Manacor pel partit nacionalista, Maria Antònia Vadell, va expressar un significatiu «ja ho aclarirem a la propera legislatura». Vadell va recordar que els terrenys no es varen poder cedir abans perquè s'havien equivocat en el planejament amb la ubicació del centre.

El consistori en ple va aprovar també amb els vots favorables del PP i el PSM, l'abstenció d'Antoni Vives (PP) i la dels tres edils del PSOE, a més dels vots negatius d'AIPC, l'adjudicació del servei de jardineria dels nuclis urbans del terme municipal de Manacor a l'empresa Melchor Mascaró SA, per 39.056.000 pessetes.

També es va aprovar ampliar la concessió a Limpiezas Urbanas de Mallorca SA (Lumsa) perquè aquesta dugui a terme la neteja i manteniment de la zona per a vianants del centre de la ciutat i del polígon industrial.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.