nubes
  • Màx: 16°
  • Mín:

La partida de subvencions municipals augmentà l'any passat 91 milions

El PSM denuncia que els doblers són de tot el poble i que es reparteixen per caprici

L'equip de govern de l'Ajuntament de Manacor (PP, CB i CM) duplicà l'any passat la quantitat de doblers que es concediren en caràcter de subvencions municipals. Segons dades facilitades pel PSM, fa tres anys es donaren 56'5 milions de pessetes en subvencions, fa dos anys la xifra va pujar a 83 milions, i l'any passat la quantitat va arribar als 174'5 milions de pessetes.

La portaveu nacionalista, Maria Antònia Vadell, considera especialment greu aquest increment de l'any passat a causa que «són doblers que pertanyen a tots els manacorins i es reparteixen segons el caprici de la batlessa Sureda, sense cap tipus de criteri preestablert». La portaveu nacionalista afirma la important tasca de les entitats del municipi. Això no obstant, creu necessari que una partida de prop de 200 milions de pessetes sigui controlada pel ple del consistori mitjançant un reglament especial per a subvencions.

En diverses ocasions el grup nacionalista ja ha fet aquesta proposta per tal d'establir uns requisits necessaris per poder accedir a una ajuda econòmica de l'Ajuntament i mai no ha trobat suport per part de l'equip de govern. Segons Vadell, la manca d'un reglament pot arribar a generar «greus desigualtats i la manipulació i submissió de les entitats ciutadanes del municipi».

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.