algo de nubes
  • Màx: 14°
  • Mín:

Pere Sampol: «Esperam aconseguir 14 batlies a Mallorca»

El líder nacionalista féu aquesta afirmació en el trancurs de la jornada municipal del PSM-EN

El vicepresident del Consell de Mallorca i candidat a la presidència del Govern balear pel PSM-Entesa Nacionalista, Pere Sampol, afirmà ahir que «a les pròximes eleccions municipals esperam aconseguir fins l4 batlies a l'illa de Mallorca. És a dir, el doble de les que tenim actualment».

Pere Sampol va fer aquesta afirmació en el transcurs de la jornada municipal celebrada al centre cultural l'Escorxador de Vilafranca.
A l'acte varen assistir prop d'un centenar de batles i regidors del partit o simpatitzants amb la ideologia nacionalista que procedien de totes les Illes Balears.

Entre d'altres previsions que sortiren a la llum al llarg d'aquesta jornada, destaca el fet que la comissió executiva del PSM-Entesa Nacionalista preveu per als propers comicis presentar candidatures en el 97 per cent dels municipis de la Comunitat. Segons afirmà Pere Sampol, «ens estam erigint en una gran força municipalista a totes les Illes gràcies a la coalició amb l'Entesa Nacionalista».

En el decurs de la seva intervenció com a portaveu institucional, Sampol informà sobre el pressupost del Consell de Mallorca per tal de donar a conèixer les principals ajudes d'aquesta administració per als ajuntaments i la fórmula per tirar endavant tota la seva tramitació.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.