Es detecta a Mallorca una nova càpsula d'èxtasi que conté una dosi doble

El Cos Nacional de Policia ha detingut dos joves amb 968 píndoles d'aquesta droga

TW
0

Els agents de la UDYCO (Unitat de Drogues i Crim Organitzat) del Cos Nacional de Policia han detingut dos joves de 21 anys anomenats David P.A. i Juan Antonio M.S. per introduir a l'Illa 968 càpsules d'èxtasi. Aquesta és la primera vegada que s'intercepta aquesta droga en format de càpsula, ja que és habitual que la «droga de l'amor» es presenti en comprimits.

Les investigacions per detenir aquests dos individus començaren l'estiu passat després que s'efectuassin una sèrie de serveis per l'exterior d'una coneguda discoteca de Magaluf. En almenys tres ocasions foren interceptats suposats venedors d'èxtasi, els quals passaren a disposició judicial.

En la nit del passat dimarts, els efectius del Grup I d'Estupefaents del Cos Nacional de Policia detectaren la presència de David i Juan Antonio als voltants de la plaça Gomila, a Palma. Els agents decidiren vigilar-los i en poc temps comprovaren que els dos joves parlaven amb clients, cambrers i encarregats d'establiments dels quals es coneix que en l'interior es consumien substàncies estupefaents.

Poc després s'esbrinà que David i Juan Antonio residien de manera accidental en un establiment hoteler situat en el carrer Apuntadors de Palma, per la qual cosa es muntà un dispositiu de vigilància a la zona. En el matí del dimecres els dos sortiren de l'hotel amb les seves maletes i foren interceptats quan es trobaven a la plaça de la Reina. En l'interior d'una de les maletes es localitzà un pot que contenia 968 càpsules d'èxtasi de color blau i per aquest motiu es decidí detenir-los.

Segons informaren fonts del Cos Nacional de Policia, aquestes càpsules podien arribar a tenir un preu molt superior a les pastilles normals, ja que cada una de les càpsules interceptades contenia almenys dues dosis.