Cort està disposat a treballar amb el Govern per fer el metro a Palma
Cort està disposat a entrar en qualsevol consorci o empresa per construir el metro soterrat de la ciutat en col·laboració amb el Govern balear. Així ho afirmà ahir el tinent de batle i regidor d'Infraestructures, José María Rodríguez, qui considera que «seria inconcebible no estar involucrat en un projecte com aquest». Així mateix, destacà que «em sembla molt bé que el Govern balear prengui consciència del greu problema de circulació que patim a Palma. Això és fabulós perquè la solució al trànsit l'hem de trobar entre tots». De la seva banda, l'enginyer Jeroni Saiz, gerent del consorci Pla Mirall-Centre, digué que «avui en dia res no és complicat des del punt de vista tècnic».
Munar reclama que els municipis rics de Mallorca ajudin els pobres
La presidenta del Consell Insular de Mallorca, Maria Antònia Munar, demanà ahir la creació d'un fons de compensació intermunicipal amb personalitat jurídica pròpia. L'objectiu d'aquesta entitat hauria de ser la solidaritat dels municipis més rics de l'illa amb els que tenen grans dificultats per generar ingressos significatius. Això permetria que tots els pobles poguessin garantir als residents els serveis bàsics al mateix nivell. Aquesta reivindicació és un dels punts que centrà el discurs institucional que pronuncià Munar ahir en el Teatre Principal de Palma, amb motiu de la Diada de Mallorca.
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol