algo de nubes
  • Màx: 23°
  • Mín: 15°
15°

Gairebé la meitat dels espanyols utilitzen Internet per a buscar ofertes per a les seves vacances, segons un estudi

Gairebé la meitat dels espanyols canvien d'opinió després de navegar per la Xarxa a l'hora de triar una oferta per a les seves vacances o viatges, segons un estudi elaborat per l'Associació Europea de Publicitat Interactiva (EIAA). Aquest treball revela que Internet és una de les principals causes de canvi d'hàbits dels europeus en les seves compres, sent els espanyols i els italians els quals menys modifiquen la seva idea després d'entrar en les pàgines web (un 34 i un 27 per cent, respectivament). Un total del 43 per cent dels enquestats espanyols van admetre que canvien de marca en major mesura quan es tracta de vacances o viatges, coincidint la mitjana europea per a aquest tipus de producte. El tipus de producte en el qual major canvi es realitza després d'una recerca en Internet resulta el corresponent a béns elèctrics i electrònics, fet que es produïx en un 59 per cent dels enquestats europeus. En Espanya aquest valor se situa en el 23 per cent. El 59 per cent dels compradors online esmenta que els llocs web de les marques molt conegudes són una important font d'informació per a l'anàlisi o examen d'un producte o servei. Segons l'estudi, aquestes informacions són considerades més útils (76 per cent) que les recomanacions personals (72 per cent). El 61 per cent troba que les web de comparança de preus són una font important d'informació, mentre que el 57 per cent busca una web de comentaris dels clients com ajuda en l'elecció.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.